Виписка ГЗК
Виписка з земельного кадастру - часто просто необхідний офіційний документ для проведення різних юридичних операцій з виділенням земельною (міським або приміським) ділянкою будь-якого призначення. Замовити документ можна онлайн на офіційному сайті Госгеокадастру або в центрі, створеному урядом для надання відповідних адміністративних послуг. Для оформлення буде потрібно зібрати законодавчо встановлений комплект документів самостійно або довірити виконання бюрократичної процедури експертам компанії «Фортеко Україна».
Переваги
“Для початку варто розглянути, що це і в чому суть оформлення даного документа. Виписка з кадастру – це документальне підтвердження внесення в базу повноважної держструктури інформації про конкретну ділянку землі у власності громадянина чи юридичної особи. Офіційні відомості з Державного земкадастру про цільове призначення, розміри та інші параметри земельного наділу надаються власнику уповноваженими на це офіційними особами – держреєстраторами.
Кадастрова виписка на землю залишається дійсною протягом 90 днів і безстроковою, коли оформлюється спадщина або підтверджується державна реєстрація.”
Коли необхідний документ з ДЗК?
Громадяни з правом володіння земельними ділянками звертаються до Державного земкадастру, коли потрібно:Зареєструвати землю на себе або кого-то;
Присвоїти ділянці відповідний номер;
Провести продаж, покупку, здачу в оренду, процедуру дарування та інші юридичні операції з земельними угіддями;
Оновити відомості в державній базі про земельної власності.
Оцінка нерухомості онлайн: 4 кроки до отримання звіту
1Заповнюєте онлайн-заявку.
2Ми виконуємо роботу.
3Погоджуємо з вами результати.
4Безкоштовно доставляємо вам звіт!
Увага
Замовте послугу сьогодні та отримайте
знижку 50 грн. + безкоштовну доставку
Які потрібні документи для отримання довідки з держземкадастру?
Йти в державну установу краще відразу з уже підготовленим пакетом паперів, щоб не затягувати процедуру оформлення. Замовити виписку з державного кадастру нерухомості можна після збору встановлених законодавчо документів, до складу яких, крім заяви, входять:
Якщо виписка з кадастру на земельну ділянку необхідна спадкоємцям або для підтвердження реєстрації, тоді може знадобитися пакет додаткової документації: електронні файли з інформацією про нерухомі об’єкти (в даному випадку це земельні ділянки), які не зафіксовані на Публічній кадастровій карті або технічна документація про винесення і закріпленні на місцевості меж земельних угідь.
Де взяти кадастрову виписку?
Виписка з земельного кадастру онлайн доступна на офіційному сайті Госгеокадастра. Якщо можливість зробити це через інтернет відсутня, а часу на збір документів мало замовити кадастрову виписку на земельну ділянку можна в компанії «Фортеко Україна». Наші досвідчені експерти швидко і недорого підготують документ з доставкою на зазначену адресу зручною поштовою службою.”
Скільки коштує документ з ДЗК?
Кадастрова виписка на земельну ділянку, самостійно отримана власником, обмежується оплатою держмита. Коли немає часу для збору документів або кадастрова виписка про земельну ділянку потрібно терміново, за допомогою звертаються до досвідчених експертів компанії «Фортеко Україна». Ціна послуги залежить від екстреності і складності підготовки документа.